dimarts, 12 de gener del 2010

Benvinguts a aquest nou Blog!

Hola companys, Hola Amics,

Us donc la benvinguda a aquest nou Blog sobre la metereologia basant-nos basicament en el Temps que ha fet, fa i fará al Municipi maresmenc de Santa Susanna. Esperem que us sigui d'utilitat i esperem que en disfruteu!

Per començar aquest Blog us deixo Fotografies de les glaçades bastant fortes per ser zona litoral que vam patir la pasada matinada. Hem arribat en alguns punts del nostre municipi a -4ºc!





El passat Dijous, dia 7 de Gener, cap al vespre amb una entrada freda del nord la precipitació en alguns moments es va barrejar amb una mica de neu. No va guallar però si que va ser anècdotic veure flocs de neu al nostre municipi. Us deixo a continuació un video. com que ja s'anava fent de nit costa una mica de veure els flocs però si us hi fixeu bé els podreu identificar bé:

3 comentaris:

  1. Holaaaa!!!

    Jo fa casi dos anys que vaig engegar el bloc i et puc dir que és una aventura increïble!!!!
    Només desitjar-te molta sort des de Vic i si necessites res, ja ho saps!!

    Una abraçada i a disfrutar, que de ben segur ho faràs!!!

    Jordi

    ResponElimina
  2. Gràcies company! Si la mereologa m'apasion desde fa molt de temps pero fins avui no he enegegat això. El següent pas serà montar una estació metereologica. No se exactament quin nivell d'aparells em caldran. ...

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats company i endavant!
    Ja saps que si necessites alguna cosa m'ho pots demanar a través del meu bloc, que també fa pocs dies que està actiu.

    Salutacions!!!

    ResponElimina